Pandemie descrisă în timpul Jocurilor Olimpice de vară din 2012

Pandemie descrisă în timpul Jocurilor Olimpice de vară din 2012

Vorbind despre programarea predictivă: în cadrul emisiunii de deschidere a Jocurilor Olimpice de vară din 2012, s-a jucat o pandemie de coronavirus pentru ochii lumii întregi.

Ceremonia de deschidere a Jocurilor Olimpice de vară 2012 a avut loc în seara zilei de vineri, 27 iulie 2012, pe Stadionul Olimpic din Londra. JO din 2012 au fost deschise formal de regina Elisabeta a II-a. Spectacolul a fost intitulat Isles of Wonder, având ca momente arttistice principale Revoluția industrială din Marea Britanie, Serviciul Național de Sănătate (NHS), patrimoniul literar, muzica și cultura populară.

Zeci de paturi de spital, un număr mare de asistente medicale devenind marionete ale unui sistem de control, moartea pândind, un uriaș demonic ridicându-se peste lume și întregul teatru a fost luminat în așa fel încât, văzut din cer, arăta ca un coronavirus .

De ce Jocurile Olimpice au arătat o pandemie de coronavirus, în emisiunea de deschidere?

  • Pe Youtube găsim un video integral al ceremoniei cu pricina. https://www.youtube.com/watch?v=4As0e4de-rI
  • Printre cele mai interesante mesaje subliminale:
  • • miza sunt copiii
  • • GOSH (Great Ormond Street Hospital) este cel mai mare centru medical pentru transplanturi de inimă la copii și unul dintre cele mai mari centre medicale pentru transplanturi de inimă din lume – semnificația este schimbarea inimii noii generații prin impunerea unui plan
  • • figurina copilului alăturat GOSH are cele două urechi nesimetrice între ele și cei doi ochi la fel (nefiresc), plus o gură anormală – modificare disonantă a caracterului
  • • copiilor li se citește o poveste (ei sunt transpuși într-un scenariu), totul e bine și veselie la început la adăpostul NHS (National Health Service)
  • • semnul tăcerii cu degetul index la buze este un cod ocult oglindit de concepția teosofică potrivit căreia „tăcerea e de aur”, tăcerea este sinonimă cu planurile ascunse în întuneric, cu nimicul și cu moartea
  • • la adăpostul tăcerii este indus somnul, copii adorm (somnul este simbolul existenței inconștiente și pasive)
  • • la minutul 48 stadionul filmat de sus seamnănă cu o „coroană de virus”, această pandemie urmând a fi etapa intermediară (un intermezzo artistic) pentru ceea ce urmează, intermezzo este de fapt un procedeu prin care se schimbă nu doar actele artistice, ci și tonul general al lor
  • • latura tribunei stadionului este iluminată sub forma mai multor piramide cu vârful distinct separat (piramida cu ochiul în vârf/tăcerea e controlată de la vârf – 48:21)
  • • copiii adorm, dar unii citesc sub plapumă despre Neverland(un ținut din operele lui J. M. Barrie, creatorul lui Peter Pan), o insulă simbol pentru eterna copilărie (în limbaj dual înseamnă să nu devii niciodată adult pentru a lua decizii de unul singur), nemurire (tehnologică) și tendința patologică de a fugi de realitate
  • • pasajul citit și citat vorbește despre acea lume care capătă contur și relevanță cu „două minute înaintea somnului” – apoi urmează simularea pandemiei ca simbol al celor 2 minute de dinaintea existenței inconștiente reprogramate (somnul conștiinței)
  • • intră spiridușii demonici, se aduce în scenă o caricatură tanatică asemănătoare cu Fe, Fi, Fo, Fum – personaj din Jack și vrejul de fasole a cărui pasiune era devorarea englezilor pentru a se hrăni
  • • la minutul 49:19 apare în prim plan o femeie asiatică îmbrăcată în alb și cu pene albe în părul ei/în plan secund se introduce în scenă „pandemia”, printre altele și niște cuști goale care își așteaptă „deținuții”. Albul este culoarea morții și a doliului în cultura chineză, iar penele albe (de lebădă) însoțesc simbolic un cadou „mic” și neinsemnat, dar de impact. Posibilă aluzie la originea „cadoului mic și neînsemnat” în Wuhan, China
  • • răul, ființele negre acaparează sistemul, copiii sunt ținta fricii și debusolării
  • • apare o figurină caricaturală grosieră care seamănă cu BoJo înviind (recuperându-se) parcă de pe un pat de spital – 49:51
  • • personalul medical devine și el debusolat și speriat, fiind prelucrat pentru ce va urma
  • • fetița-simbol (ce care citea sub pătură) a copiilor este ridicată cu patul ei (în sens ritualic) spre a fi jertfită parcă siluetei tanatice
  • • Simbolistica gestului de la 50:45 (indexul drept în palma stângă) reprezintă dominația asupra personalității și caracterului (în chiromanția chineză, indexul este degetul ce simbolizează dominarea, iar mâna stângă/nedominantă reprezintă personalitatea și caracterul)
  • • demonii se rostogolesc suspendați, „pe calea aerului”
  • • personalul medical este angajat într-un dans robotic, depersonalizat, devenind parcă telecomandat pentru a face parte din plan, după ce la început a fost speriat
  • • spiridușii aleargă să pună mâna pe copii, generația următoare – situația este sub controlul panicii
  • • apar „salvatorii”, femei îmbrăcate tot în negru cu umbrele în mâini (imaginea de vrăjitoare), coborând din cer (negrul este simbolul răului, morții), acestea alungă spiridușii răi – de fapt, salvare înseamnă damnare
  • • personalul medical exultă la apariția „soluției salvatoare” și spiridușii (virușii) sunt alungați
  • • toți laolaltă, cadre medicale, salvatori, copii se angrenează într-un dans al victoriei într-o minunată lume nouă din care, foarte curios, lipsesc cu desăvârșire părinții
  • • cadrele medicale devin bucuroase și revin la funcția de protector, care de data aceasta este susținută și de către „salvatori”, aceștia veghind somnul copiilor de acum înainte – copiii au fost preluați cu tot cu viitorul lor
  • • la 54:46 apare simbolistica închisorilor, a încarceraților (păturile cu care se acoperă copiii sunt vărgate alb-negru, copiii fiind de acum captivi ai planului)
  • • este adusă în scenă o figură sinistră a unui bebeluș adormit care pare a fi suferit o operație de deschidere a craniului, care nu are paloare de om viu și nici trăsături gingașe, posibil „copilul de mâine” ca ființă generică „adusă pe lume” de sistem.
  • • EPILOG: o glumă (Mr. Bean) a doborât la pământ forța britanică (echipa olimpică britanică învingătoare din filmul ”Chariots of Fire”) subjugând-o sistemului
  • „Spectacolul” din 2012 de la deschiderea jocurilor olimpice de la Londra, simboliza viitoarea pandemie de Coronavirus. Cine are minte, sa înțeleagă.

https://www.youtube.com/embed/F4AzTVegOy8?feature=oembed